true

وزیر راه و شهرسازی پس از کسب رتبه برتر ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در میان دستگاههای اجرایی، از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به علت پاسخگویی حداکثری درخواستهای مراجعه کنندگان به میز خدمت این سازمان در سفرهای استانی هیات دولت قدردانی کرد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در لوح تقدیر رستم قاسمی خطاب به علی اکبر صفایی چنین آمده است : اهمیت انجام سی و یک سفر استانی در نخستین سال خدمت دولت مردمی سیزدهم و ایجاد بستری مناسب در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه برای ارتباط بی واسطه با رییس جمهور محترم و اعضای دولت با ولی نعمتان خود در اقصی نقاط کشور،که موجبات خدمت بی منت به مردم شریف سراسر کشوررا فراهم آورد، بر کسی پوشیده نیست.
الحمدالله با تلاش های جنابعالی و سایر مدیران و بر اساس ارزیابی های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارتخانه برتر در بین دستگاه های اجرایی کشور، برگزیده شده است .
از حضور مستمر شما در سفرهای استانی ریاست محترم جمهور و هیات عالی دولت و پاسخگویی به درخواستهای مردم در راستای نهادینه کردن شعار دولت ، مبنی بر تغییر رویکرد عملی به نفع مردم و حل مشکلات هموطنان عزیزمان، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم .
امیدوارم با عنایت خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت(س) ، توفیق بیش از پیش خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه مقام عظمای ولایت نصبتان شود .
گفتنی است، راه اندازی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی و ثبت مستقیم درخواستهای مردمی ، ایجاد کارگروههای «صدای مردم» و شناسایی و احصاء مشکلات عمومی و عامالمنفعه استانها در جلسات متعدد این ستاد در سفرهای استانی که با حضور نمایندگان تام الاختیار سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه از جمله سازمان بنادر برگزار شد ، منجر به افزایش تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به حجم کثیری از مراجعات مردمی و حل و فصل اکثر مسائل و مشکلات و مطالبات مردمی که گاهی سالهای طولانی لاینحل باقی مانده بود، شد و بر این اساس، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در دوره اول سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیات دولت ، در میان دستگاههای اجرایی کشور حائز رتبه برتر شد.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=91659
true
true