×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 24 شهریور - 1404  
true
true
پنجاه و یکمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

در این شماره و دو شماره بعد صفحه پرونده، درباره مفهوم کلیدی و ارزشمند بازاریابی نسل پنجم سخن به میان آمده است.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی تعریف بازاریابیرسیدن به یک تعریف واحد برای بازاریابی کاری دشوار است. برای درک کامل مفهوم بازاریابی با نگاه به نظر بزرگان می توان گفت، بازاریابی خلق یک ارزش است. بازاریابی از دیدگاه فیلیپ کاتلر، فرایندی است که به وسیله آن شرکت ها مشتری را درگیر و روابط مستحکمی با آ نها برقرارمی کنند و درنهایت ارزشی را برای مشتری ایجاد و در مقابل آن، ارزشی دریافت می کند؛ به طور دقیق تر بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه ارزش، با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف،همزمان با کسب سود است.بهترین تعریف بازاریابی را زمانی می توان ارائه کرد که راهبرد بازاریابی را در مرکز خود داشته باشد و عامل موفقیت سازمان باشد.بازاریابی یک تعریف محدود ندارد و فراتر از تمام تعاریف می تواند فعالیت کند.در این شماره از نشریه می خوانیم:سخن سردبیر: حضرت زینب (س) الگوی تکرار نشدنی در پوشش هوشمندانه یک واقعهمدیرعامل بانک ایران زمین: سرمایه انسانی محور اصلی بانک استهلدینگ فناوری اطلاعات بانک، میزبان مدیران شعب استان هاآخرین تغییرات در برنامه های رادیو آوای ایران زمینبرگزاری نمایشگاه محرم ایران زمینگزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true