×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 20 مرداد - 1404  
true
true
نقش کلیدی پرسنل در رضایت مشتریان و هم‌افزایی سازمانی / تقدیر از کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک آینده در کوتاه‌ترین زمان

در نشست سراسری رؤسای شعب بانک آینده، دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک، بر تقویت انگیزه، امید، نشاط و محیطی پویا برای همه همکاران و مشتریان تأکید کرد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی ،او نقش هر یک از کارکنان در بخشی که انجام وظیفه می‌کنند، فارغ از نقش فردی را یک جایگاه سازمانی بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد این جایگاه کلیدی موجب هم‌افزایی و هم‌دلی بیش‌تر شده و در تمامی سطوح سازمانی تسری یابد و در عین حال به مشتریان خدمات بهتر و برتری داده شود.
مدیرعامل بانک آینده، با بیان این‌که سپاس‌گزار تمامی تلاش‌های پیشینیان و میرا‌ث‌دار و امانت‌دار هستیم، گفت: به یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه، توانستیم بانک را در یک زمان بسیار کوتاه به جایگاه بسیار بلندی برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true