true

در گردهمایی فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت که به همت انجمن گردشگری سلامت استان تهران برگزار شد، اهمیت معرفی و برندسازی خدمات درمانی ایران در عرصه بین الملل تبیین شد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی ،نشست «معرفی و برندسازی بیمارستان ها، کلینیک ها و فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت در بازارهای بین المللی» به دعوت انجمن گردشگری سلامت استان تهران و با همکاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در محل خانه تشکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
در این گردهمایی که با هدف بهره برداری از شبکه های اقتصادی بین المللی و همچنین با حضور نمایندگان بیمارستان ها، کلینیک های خصوصی، انجمن های خصوصی حوزه سلامت و شرکت های گردشگری سلامت برگزار شد، رویدادهای برنامه ریزی شده انجمن گردشگری سلامت استان تهران و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در حوزه های بین المللی نمایشگاه ها، همایش ها، نشست های تجاری آنلاین و حضوری و نیز کارگاه های آموزشی بین المللی معرفی شد.
مجید زنگویی، رئیس انجمن گردشگری سلامت استان تهران و دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ضمن معرفی برنامه های پیش رو در کشورهای آذربایجان، تونس، کلمبیا، لهستان ، اتریش و همچنین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان خصوصی (IPH2022) که در تهران برگزار خواهد شد از کلیه بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی جهت حضور در این رویدادها با هدف برندسازی و معرفی خدمات درمانی جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.
او همچنین اقدام یکپارچه مراکز درمانی در تعریف کمپین تبلیغاتی با موضوع ارائه خدمات درمانی ویژه ایام برگزاری جام جهانی قطر را موضوعی حائز اهمیت عنوان و اعلام کرد که از کلیه شبکه های ارتباطی انجمن گردشگری سلامت استان تهران و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی برای معرفی این کمپین بهره برداری خواهد شد.
در ادامه، مریم سلطانی عضو هیات مدیره انجمن گردشگری سلامت تهران، خدمات و مزایای عضویت در انجمن را معرفی کرده و از حاضران در نشست، برای بهرداری از ظرفیت های ایجاد شده دعوت به عمل آورد.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=80684
true
true