true

در جهان امروز که عصر ارتباطات است سامانه های مدیریتی و حاکمیتی بدون ارتباط گیری موثر با مردم قادر به اجرای برنامه ها و اقناع افکار عمومی نیستند.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی ،مهمترین حلقه ارتباطی در فرآیند تعامل سازمان با افکار عمومی، روابط عمومی است که با برنامه ریزی نظام مند، در مسیر حفظ و گسترش تعامل با کارکنان و شهروندان عمل می کند.
این تعریف، نشانگر اهمیت و جایگاه حساس، مهم و بیهمتای روابط عمومی بهعنوان یک واحد پژوهشگر و با نفوذ در جامعه هدف است که روی تصمیمگیریهای کلی سازمانی و نهادی تاثیر میگذارد. به عبارت دیگر روابط عمومیها اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیر، کارکنان و مخاطبین هستند که رویکردی مبتنی بر روشنگری افکار عمومی بعنوان آیینه تمام نمای دستگاه خدمت رسان، مردم مداری و احترام به حقوق افراد دارند.
اینجانب دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج می نهم و به نوبه خود این روز را به همکاران و فعالان سخت کوش به ویژه روابط عمومی های صنعت بیمه کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی را برایتان آرزومندم.
کامران ناقوسی
مدیر روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=78733
true
true