true

کمپین «ب تو ای دوست» که پیش از این توسط اتاق تهران در مراسم امینالضرب معرفی شد، با آمادهسازی پلتفرم وارد مرحله عملیاتی شد و تمامی فعالان اقتصادی، بنگاههای بخش خصوصی و اعضای اتاق تهران میتوانند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفاظت از محیط زیست برای تبریک نوروز از این پلتفرم کارت دیجیتالی دریافت کنند.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی پلتفرم کمپین «ب تو ای دوست» که به ابتکار اتاق بازرگانی تهران اجرایی شده، از امروز عملیاتی شد و در دسترس بنگاهها و فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق تهران قرار گرفت.
در این کمپین قرار است فعالان اقتصادی و مدیران بنگاههای بخشخصوصی با جایگزینی کارتهای دیجیتال شادباش نوروزی به جای کارتهای کاغذی، علاوه بر اعلام پیام کاهش استفاده از کاغذ و قطع درختان و تاکید بر اینکه حفظ محیطزیست برای فعالان اقتصادی جزو اولویتهاست، از گروههای کمتوان حمایت کنند.
در همین رابطه در نشست سیودوم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، محمدحسین رضایی، رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری بازرگانان، با معرفی کمپی «ب تو ای دوست» خواستار حمایت فعالان بخش خصوصی از این حرکت شد.
رضایی توضیح داد که کارتهای شادباش نوروز 1401 که منقوش به نقاشیهای افراد دارای معلولیت است، در پلتفرم طراحی شده برای این کمپین، در اختیار فعالان اقتصادی قرار میگیرد که به صورت دیجیتال به دوستان و آشنایان، مشتریان و شرکای تجاری و به طور کل مخاطبان خود و میلیونها ایرانی در داخل و خارج از کشور ارسال کنند. در عین حال تمامی کمکهای جمعآوری شده در این کمپین، در قالب کارتهای رفاه در اختیار خانوادههای نیازمند قرار میگیرد.
فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران میتوانند با ورود به پلتفرم «ب تو ای دوست» کارتهای تبریک دیجیتالی مدنظر خود را سفارش دهند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=74160
true
true