×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 14 مرداد - 1404  
true
true
برنامه‌ریزی برای توسعه خدمات غیرحضوری توسط بانک دی

مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک به‌صورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیر‌حضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده است و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.
وی افزود: در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه‌بانک (اپلیکیشن دی‌جت) و اینترنت‌بانک (دی‌نت) مهیا شده است و به‌زودی پرداخت تسهیلات خرد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز از همین‌طریق به‌صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعبه انجام خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: تلاش داریم با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی را به مشتریان دنبال کرده و علاوه بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوق‌های امانات، صدور ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی را نیز به‌صورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی کنیم.
قیطاسی با اشاره به آمادگی بانک دی برای همگامی با تغییرات جدید در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نظام بانکی، تصریح کرد: بانک دی از جمله بانک‌های غیر‌دولتی بود که همراه و همگام با بانک‌های دولتی، پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان و جامعه هدف را صرفاً از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق، عملیاتی کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true