true

بانک سامان با هدف جلب رضایت مشتریان از رسیدگی به شکایت آنان، به سه نفر از مشتریانی که در نظرسنجی، سنجش میزان رضایت شرکت کرده بودند، هدیه داد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از سامان رسانه، اداره رسیدگی به صدای مشتریان بانک سامان پس از بررسی نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریانی که اقدام به ثبت شکایت در این اداره کردهاند، به قید قرعه به سه نفر از این مشتریان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.
بر این اساس، آقایان شمسالدین زارع شاهی، رضا الله قلی پور و خانم کتایون احمدزاده سه مشتری بودند که برنده جایزه شرکت در نظرسنجی اداره رسیدگی به صدای مشتریان شدند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=71174
true
true