×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 20 مرداد - 1404  
true
true
شبکه فروش نقش اساسی را درفروش شرکت‌های بیمه‌ای دارند

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون گفت: شبکه فروش بیمه یا شبکه توزیع محصولات در هر کشوری نقش اساسی را در فروش هر سازمانی مخصوصا در شرکت‌های بیمه‌ای دارند.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی ، مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران ، با بیان اینکه شبکه فروش بیمه یا شبکه توزیع محصولات در هر کشوری نقش اساسی را در فروش هر سازمانی بالاخص شرکت‌های بیمه‌ای دارند، اظهار کرد: توسعه و افزایش کمی و کیفی این شبکه برای شرکت بیمه تعاون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این راستا نیز هزینه‌های فراوانی انجام داده و خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمه تعاون بیش از یکهزار نماینده فعال در سراسر کشور دارد گفت: شرکت بیمه تعاون دارای سایت یا فروشگاه محصولات آنلاین بوده که این سایت در حال حاضر به صورت پایلوت روی تعدادی از محصولات فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی در حال افزایش است.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک کلیه محصولات شرکت بیمه تعاون روی این وبسایت قابل ارائه خواهد بود و مسلما نمایندگان بیمه تعاون بازوی اصلی فروش این وبسایت خواهند بود.

قندور اضافه کرد: شرکت بیمه تعاون تنها شرکت بیمه‌ای تعاونی در کشور است که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و در این مدت با برنامه‌ریزی‌هایی که مدیرعامل تعاون داشته، این شرکت موفق به جذب حداکثری شبکه فروش شده که این روند با همین قدرت ادامه خواهد داشت .

وی تاکید کرد: جمله معروف بیمه فروختنی است نه خریدنی موید آن است که شبکه فروش نقش بسیار بااهمیت و تاثیرگذاری در صنعت بیمه داشته و از این جهت شبکه فروش بیمه تعاون از حمایت کامل این شرکت برخوردار هستند.

فرکانس بیمه

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true