×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 26 مرداد - 1404  
true
true
جان دانا، خدمتی بر مبنای نیاز بازار بیمه کشور

قائم مقام بیمه دانا، ورود محصول جدید این شرکت به بازار را موجب آرامش و آسایش بیمه‌گذاران و افزایش درآمد پایدار شبکه فروش عنوان کرد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در مراسم رونمایی از “جان دانا” در تالار معلم شهر تبریز و در اجتماع بزرگ نمایندگان و شبکه فروش استان آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از اهتمام شبکه فروش در توسعه صنعت بیمه اظهار داشت: ارائه محصولات جدید توام با نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار، گام نخست در توسعه فرهنگ بیمه و جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.

وی با اشاره به ضعف محصولات بیمه‌ای در حوزه بیمه های Life کشور، به معرفی جزئیات محصول جدید بیمه دانا تحت عنوان “جان دانا” پرداخت و گفت: جان دانا محصولی برای جلوگیری از رخدادهای تلخ و ناگواری است که ممکن است هر خانواده‌ای با آن مواجه شود.

قائم مقام بیمه دانا، ضمن تشریح پوشش‌های متنوع جان دانا تاکید کرد: این محصول اولین بیمه نامه تمام دیجیتال صنعت بیمه است و یکی از شاخص‌های طراحی آن، چابکی فرایند فروش است که منجر به سهولت و سرعت شبکه فروش خواهد شد.

وی، فروش جان‌دانا را یکی از مهم‌ترین ابزارهای نیل به درآمد پایدار برای شبکه فروش دانست و ابراز امیدواری کرد: با گسترش و توسعه این محصول جدید در بازار، دهه پیش رو در حوزه فروش بیمه‌های زندگی، متعلق به بیمه دانا باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true