×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - 24 اردیبهشت - 1404  
true
true
جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده/ به ازای هر گام، یک شعبه بانکی

در راستای خدمت‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی ،بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواست‌های آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حساب‌ها و تراکنش‌ها، جزییات دقیق تیکت‌های ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آن‌ها، مانده حساب و ویجت‌های راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.
سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوری‌های نوین، به‌نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌همراه دارد.
هم‌چنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true