×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 24 شهریور - 1404  
true
true
تأکید مدیرعامل بانک دی بر تکریم مشتریان به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در شعب

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه بهارستان، بر لزوم تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت و سرعت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.
به گزارش اقتصادطلایی ، برات کریمی در این بازدید ضمن بررسی عملکرد شعبه و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد، گفت: در نظرسنجی اخیر انجام‌شده از مشتریان بانک دی، بیش از ۸۵ درصد رضایت از عملکرد همکاران شعب حاصل‌شده است که باید با اهتمام جمعی این شاخص رضایتمندی را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آن‌ها نظرخواهی کرد.
مدیرعامل بانک دی در خطاب به همکاران شعبه، ضمن تشکر از تلاش‌های‌ آن‌ها در جذب منابع جدید و کسب‌ موفقیت‌های عملکردی گفت: بانک دی باید بانکی نمونه در تمامی شاخص‌های رفتاری و عملکردی باشد، چرا که این بانک متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.
در این بازدید محمود زمان‌زاده، معاون فناوری اطلاعات، همت‌اله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و تعدادی از مدیران بانک دی نیز حضور داشتند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true