true

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح امروز- یکشنبه سوم مرداد ماه – از مرکز پاسخگویی به تماسهای مشتریان این بانک و همچنین روند بازسازی پروژه ساختمان پست بانک منطقه شرق تهران بازدید کرد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران بازدید از مرکز پاسخگویی به تماسهای مشتریان در راستای اهمیت به جایگاه مشتریان و لزوم راهنمایی و تامین خواسته ها و پاسخگویی بموقع نیازهای آنان انجام شد.
بنابر این گزارش، دکتر شیری در بازدید از این مرکز ضمن اطلاع از نحوه پاسخگویی کارکنان به خواسته های مشتریان و ارائه رهنمود های لازم، خاطر نشان کرد،تمام تلاش و هدف بانک ارایه خدمات کیفی بر اساس الگوها واستانداردهای حقوقی مشتریان است و انتظار می رود همکاران این مرکز با متانت و بردباری هر چه بیشتر خواسته های مشتریان را ثبت و ضبط و ضمن راهنمایی های لازم به سوالات آنان پاسخ دقیق و علمی بدهند.
.لازم بذکر است مدیر عامل بانک و هیات همراه در پایان بازدید از زحمات و خدمات ارزنده همکاران در این وضعیت و شرایط سخت کرونایی، قدر دانی کردند.
خبر دیگری به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران حاکی است که مدیر عامل این بانک امروز همچنین به همراه غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت از روند بازسازی پروژه ساختمان پست بانک منطقه شرق تهران بازید کرد.
بر پایه این گزارش ، دکتر شیریدر این بازدید روند پیشرفت پروژه بازسازی ساختمان را جویا و از نزدیک در جریان پیشرفت کار و کیفیت آن قرار گرفت و بر اتمام به موقع با مختصات مورد نظر بانک تاکید کرد.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=51230
true
true