×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - 19 اردیبهشت - 1404  
true
true
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش عنوان كرد:  افزايش ۲۵ درصدي تحويل محصولات سایپا به مشتریان

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: گروه خودروسازي سايپا از ابتداي سال جاري، تاكنون توانسته بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحويل دهد كه اين عدد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد حدود ۲۵ درصدي داشته است.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از سايپانيوز، مجید باقری در گفت وگوی تلفنی با برنامه “تهران۲۰” درباره وضعيت توليد خودرو در مجموعه سايپا و روند تحويل خودرو به مردم، اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تا اواخر خردادماه حدود ۱۰۰ هزار خودرو توسط سايپا فاكتور شده، که این عدد در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد روند تخصیص خودرو به مردم حدود 25 درصد افزايش پيدا كرده است.

وي ادامه داد: در سال گذشته تحویل خودروهاي فروخته شده در سال 98 تا مهرماه سال 99 طول کشید که به منزله 7 ماه تاخير در تحويل خودروها به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها بود اما در سال جاری با برنامه ریزی های مدون در حوزه تولید و فروش، به جز یک محصول، تمام خودروهاي سال 99 تا خردادماه تخصیص یافته و فاكتور شده است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بيان اينكه مهم ترين دليلي كه باعث شد تاخير در تحويل خودروها در سال 98 به اوج خود برسد و سال 99 هم ادامه پيدا كند، شرايط سخت و دشوار تحريم بود، تصريح كرد: ضمن عذرخواهي از مردم به خاطر تاخيرهاي گذشته بايد اعلام كرد كه گروه خودروسازي سايپا موفق شد خردادماه سال جاري به تمام تعهدات سال 99 خود عمل كند و تنها يك مدل خودرو باقي مانده كه به علت مشکلات موجود در رنگ آمیزی خودرو معوق شده است.

وي گفت: تخصیص خودروهاي سايپا روند رو به بهبودی در پیش گرفته و حتي توانسته ايم برخي از خودروهاي تعهد شده خردادماه سال جاري مانند تيبا2 را به روز به مردم تحويل دهيم که این امر نشان دهنده آن است كه برنامه ریزی تامین قطعات، توليد محصولات و عرضه خودروها در گروه خودروسازی سایپا شرايط خوبي دارد.

باقری با تاكيد بر اينكه شرایط ناشی از تحريم و تلاش برای بی اثر کردن این اقدام ظالمانه، منجر به دستاوردهایی در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا شد، افزود: دستاوردهای ناشی از این تلاش ها منجر به تولد “سايپاي نوين” شد، چرا كه توانستيم در زمان تحریم خودروي پرايد را از خط توليد خارج كنيم، شاهين را طراحي و عرضه كنيم، خودروهاي كوييك.اس و ساينا.اس را وارد بازار كنيم و در زمینه عمل به تعهدات معوق ناشی از تحریم نیز با برنامه ریزی مدون به شرایط مناسب تری برسیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true