×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 31 فروردین - 1404  
true
true
براساس ارزیابی های رسمی صورت گرفت؛  استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از سایپانیوز ، سعید تخته‌چیان گفت: مجموعه سايپايدك در زمينه بهبود شاخص‌هاي رضايت مشتري پيشرفت‌هاي قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را کسب كرده است.

تخته‌چیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهي به بهمن ماه 99، موفق شد نسبت به نتايج پاییز همان سال، به میزان 3 درصد رضایتمندی مشتریان را افزايش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتري نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.

لازم به ذکر است سايپايدك موفق شد در چند دوره متوالي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، بيشترين ميزان رشد رضايت مشتري را در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

روابط عمومي سايپايدك

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true