- ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
- کار و تعاون
- کد خبر 42914
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
true
true
true
true
سایز متن /
true

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازآوری و راه اندازی مجدد سامانه جامع پاسخگویی به شکایات (ZRM )خبر داد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، رویا رفیعی با اعلام این خبر گفت: کاربران و شهروندان می توانند از این سامانه بهره برداری دوسویه داشته باشند.
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM ) به نشانی pm.mcls.gov.ir از مدتی پیش به دلیل اشکالات فنی قطع شده بود که در این مدت شهروندان، درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی IR.111 (سامد) ارسال می کردند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=42914
true
true