true

گواهینامههای استاندارد ISO10002:2018 (سیستم مدیریت شکایت مشتریان) و ISO10004:2018 (سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) بیمه کوثر تمدید شد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل ازروابطعمومی بیمه کوثر دریافت این گواهینامهها نشان از عملکرد کارکنان شرکت در دستیابی به اهداف شرکت از جمله افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان و در نهایت اعتمادسازی و وفادارسازی آنهاست.
محورهای اصلی گواهینامه استاندارد ISO10002:2018، تعیین چارچوب رسیدگی به شکایات، برنامهریزی، طراحی و توسعه است که در نهایت به ایجاد راههای ارتباطی، دریافت، ردیابی، تایید دریافت، ارزیابی اولیه، بررسی، پاسخ، اطلاعرسانی تصمیم، بستهشدن شکایت و نگهداری و بهبود سیستم اجرا منجر میشود.
محورهای اصلی گواهینامه استاندارد ISO 10004:2018(سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) تعیین چارچوب نظارت و ارزیابی رضایت مشتری، برنامهریزی، طراحی و توسعه است که شناسایی مشتریان و انتظار آنها، جمعاوری دادههای رضایتسنجی مشتری، تحلیل دادههای رضایت مشتری، ارتباط اطلاعات رضایت مشتری، پایش رضایت مشتری و نگهداری و بهبود سیستم را در پی داشته است.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=42638
true
true