true

در راستای معرفی بیشتر محصولات بیمه ای شرکت بیمه حکمت و خدمات متمایز آن به آحاد جامعه ، اجرای کمپین تبلیغاتی مجازی از سوی این شرکت کلید خورد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت هدف از طرح مذکور فرهنگ سازی استفاده از انواع بیمه نامه ها بویژه بیمه زندگی، معرفی “باب نو” ، جذب بیشتر مشتریان و شناساندن بهتر و موثرتر خدمات این بیمه به هموطنان عزیز ایرانی در سراسر کشور است.
برپایه این گزارش، از مهمترین برنامه های تبلیغاتی این کمپین مجازی ، اجرای انیمیشن “خانواده حکمتی” “رادیو حکمت” و” استاپ موشن بیمه ای” و برگزاری مسابقه های جذاب با هدایای نفیس است.
گفتنی است، در این ایام خاص جامعه بدلیل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از گسترش آن، این اقدام بیمه حکمت به نوعی در مسیر مسئولیت های اجتماعی بوده که می تواند بصورت مجازی و آنلاین پاسخگوی نیازمندی های بیمه ای مشتریان عزیز این بیمه باشد.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=40603
true
true