×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 2 اردیبهشت - 1404  
true
true
تأکید مدیرعامل بانک مهر ایران بر جلب رضایت مشتریان

دکتر مرتضی اکبری در بازدید از شعب استان کرمانشاه بر جلب رضایت مشتریان و تلاش برای جذب مشتری بیشتر تأکید کرد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک در سفر به استان کرمانشاه از ستاد و تعدادی از شعب بانک بازدید کرد. وی در این بازدیدها نکاتی را برای بهبود روند فعالیت کارکنان مورد تأکید قرار داد.
اکبری با اشاره به اهمیت تلاش برای جذب مشتری بیشتر از سوی کارکنان شعب، جلب رضایت مشتریان را نیز از مهم‌ترین مواردی دانست که لازم است کارکنان بانک مورد توجه قرار دهند.
وی همچنین بر آسان‌گیری ضمانت برای دریافت تسهیلات تأکید کرد و گفت: لازم است کارکنان در سریع‌ترین زمان ممکن کار مشتریان را انجام دهند.
اکبری به کارکنان یادآوری کرد که پیگیر وصول مطالبات باشند و سعی کنند تا جای ممکن شعبه‌ای که در آن کار می‌کنند با مطالبات غیرجاری روبرو نشود.
گفتنی است اکبری علاوه بر ساختمان مدیریت شعب استان کرمانشاه، از شعب میدان آزادی، فاطمی، شریعتی، مدرس، ولی‌عصر، بلوار طاق بستان، لاله مسکن و آبادانی مسکن نیز بازدید کرد.
در این سفر وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، نجدی مدیر امور استان‌ها و محمدی رئیس اداره کل حراست بانک مهر ایران، اکبری را همراهی کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true