true

نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانامسازی شرکت بیمه کوثر میشود.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشانکرد: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را میدهد که یک برند ایجاد کنیم.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و گفت: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش مییابد.
وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام میشود، خاطرنشانکرد: با اعتماد میان مشتریان، آنها به نوعی بازاریاب ما میشوند.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهرهمندی از روشهای متفاوت در اعتمادسازی، یاداورشد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آنها بسترهای اعتمادسازی در ذینفعان را فراهم کردند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=38717
true
true