×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 26 مرداد - 1404  
true
true
مدیرعامل بیمه کوثر در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر عنوان کرد: رضایت مشتریان، سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار

رضایت مشتریان، سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار برای کسب‌ و کارهای هزاره سوم است.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: با توجه بدین امر که رضایت بیمه‌شدگان بسترهای جذب مشتریان جدید را فراهم می‌کند، همکاران شرکت در این زمینه طرح امام جواد(ع) را از نهم آذرماه در تمامی استان‌ها به منظور بررسی و جلب رضایت بیمه‌شدگان اجرایی کردند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی نگاه استراتژیک پایدار و طولانی مدت را الزامی راهبردی برای کسب‌وکارهای هزاره سوم دانست و گفت: نمایندگان باید مشتریان را از ابتدای فروش تا پایان زمان بیمه‌نامه همراهی کنند و این همراهی باید کاملا ملموس باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و بهره‌مندی از ابرازهای نوین فن‌اوری از عوامل قوام کسب‌وکار است، افزود: ارایه خدمات غیرحضوری موجب تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت بیمه‌شدگان می‌شود.

مدیرعامل بیمه کوثر تقویت انجمن صنفی را یکی از عوامل افزایش تعامل میان همکاران ستاد و اعضای شبکه فروش برشمرد و اظهار کرد: تشکیل نمایندگی‌های حقوقی با مشارکت نمایندگان حقیقی باعث افزایش تصاعدی فروش و اعتماد بیمه‌شدگان عمده و خرد می‌شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: تبعیت از قوانین بالادستی، رعایت مباحث فقهی و شرعی در هنگام عقد قرارداد و نیز آراستگی فیزیکی دفتر نمایندگان نیز از الزام‌های نمایندگان در عرصه کسب‌وکار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true