×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - 11 مرداد - 1404  
true
true
مدیرعامل بانک دی تأکید کرد؛ ضرورت یکپارچگی استراتژیک گروه مالی دی در ارائه خدمات به مشتریان

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه گرگان بیمه دی خواستار یکپارچگی استراتژیک گروه مالی دی و بهره مندی از ظرفیت های شرکت های تابعه در ارائه خدمات گسترده به مشتریان شد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه گرگان بیمه دی ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران این مجموعه بر تقویت ظرفیت ها و توسعه همکاری های دو جانبه بانک و بیمه تاکید کرد.
مدیرعامل بانک دی شرکت بیمه دی را یکی از مهم ترین حلقه ها در زنجیره ارزش گروه مالی دی و نهادی پویا و توانمند در عرصه صنعت بیمه کشور دانست و گفت: شعب بانک دی، ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان دارند و استفاده از این پتانسیل می تواند ضمن کاهش هزینه ها، به تقویت برند گروه مالی دی نیز بیانجامد و از نیروهای متخصص شرکت بیمه دی انتظار می رود تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف گروه مالی دی داشته باشند.
وی افزود: باید با تعامل مناسب، زمینه‌ساز هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه و سایر شرکتهای گروه مالی دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان به ویژه خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنیم تا به سودآوری و ارزش آفرینی مستمر دست یابیم.
در این دیدار محمد کاملی رئیس بیمه دی شعبه گرگان ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد بیمه دی شعبه گرگان، آمادگی این شعبه را برای تقویت ظرفیت های همکاری با شعبه گرگان بانک دی اعلام کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true