- ۰۸ مهر ۱۳۹۹
- فناوری اطلاعات و ارتباطات
- کد خبر 27472
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
true
true
true
true
سایز متن /
true

مدیرکل پست استان تهران با حضور در منطقه پستی جنوب، نخستین نشست دورهای طرح تکریم ارباب رجوع در سطح پست استان تهران را کلید زد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهدی مقصودی روز گذشته با حضور در منطقه پستی جنوب تهران به سئوالات مشتریان و مراجعان پاسخ داد و دیدگاه ها و نظرات آنها را دریافت کرد.
مدیرکل پست استان تهران ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صدیق شبکه پستی، گفت: مسئله تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع از اهداف اصلی سیستم های اداری در نظام اسلامی و شرکت ملی پست است.
وی با اشاره به رسالت شرکت ملی پست در راستای جلب رضایت مشترکان و ارایه خدمات با کیفیت، افزود: کارکنان نیز باید از سعه صدر و بردباری برخوردار باشند تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توام با احترام و عطوفت در چارچوب ضوابط لازم داشته باشند.
مقصودی همچنین در ادامه از سرپرست منطقه پستی جنوب تهران، خواستار رسیدگی و رفع مشکلات پیش روی مشتریان در راستای تامین رضایتمندی مشتریان از خدمات پستی شد.
مدیرکل پست استان تهران جهت تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات همکاران طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده، شنبه هر هفته در یکی از مرکز مناطق پستی تهران حضور خواهد یافت.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=27472
true
true