true

مدیرعامل بانک مسکن ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان شعبه استاد مطهری ، راهکار و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه کرد .
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از هیبنا ، دکتر شایان در بخشی از سخنانش با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با درخواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری مداری ،تصریح کرد : شعب باید در راستای مشتری مداری به گونه ای عمل کنند تا مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش در این بازدید مدیر عامل بانک مسکن عملکرد شعبه استاد مطهری را به لحاظ منابع ، مصارف ، مطالبات و سایر آمارهای عملکردی مربوطه و همچنین وضعیت مکانی شعبه مورد بررسی قرار داد.
در حاشیه این بازدید مدیر عامل بانک از طبقات بالای ساختمان شعبه استاد مطهری نیز بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه کردند
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=26983
true
true