×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - 19 اردیبهشت - 1404  
true
true
رئیس کل بیمه مرکزی: ساده سازی فرآیند عرضه محصولات بیمه‌ای یک ضرورت است

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ایجاد تحول بنیادین در صنعت بیمه در گرو تعامل بیشتر شبکه فروش با شرکت‌های بیمه و تلاش برای ایجاد جذابیت‌ در طراحی محصولات صنعت بیمه است.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع مدیران و کارکنان شرکت بیمه کارآفرین سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: یافتن راهکارهای نوین برای فروش بیمه‌نامه‌های زندگی در کشور علاوه بر گسترش آرامش در جامعه به افزایش نرخ رشد اقتصادی نیز منتهی خواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: ساده سازی فرآیند فروش محصولات بیمه‌ای از روش هایی است که در افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای نقشی اساسی دارد.
وی از ایجاد جذابیت در بازارهای جانبی صنعت بیمه به عنوان عامل مهم سرمایه گذاری عمومی یاد کرد و گفت: صنعت بیمه در وضعیتی قرار دارد که باید مانند بازارهای موازی مالی، رشد فزاینده ای را تجربه کند که خوشبختانه زمینه‌های تحقق این امر فراهم شده است.
رئیس شورای عالی بیمه از تحریم های بیمه ای به عنوان یکی از فرصت های نوآورانه در عرصه پوشش ریسک های بزرگ نام برد و گفت: در زمان تحریم ها با غنیمت شمردن فرصت ها و برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های گوناگون نظیر بیمه های مستقیم،حساب ویژه و بیمه اتکایی شرکت‌ها موفق عمل کرده ایم.
دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص کد یکتا به بیمه گذاران به عنوان شاخص و نماد هوشمند سازی صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: جنس فعالیت صنعت بیمه ارائه خدمات مالی است و فناوری و رشد آی تی در تکمیل فرآیند خدمات رسانی صنعت بیمه، نقش اساسی را بر عهده دارد.
گفتنی است در پایان مراسم از نرم افزار ویسمن_ ویژه صدور بیمه نامه و پرداخت آنلاین خسارات اتومبیل_ و همچنین نرم افزار صدور آنلاین بیمه نامه های زندگی شرکت بیمه کارآفرین رونمایی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true