×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 9 اردیبهشت - 1404  
true
true
لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابي و جذب منابع

عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان زنجان بر لزوم استفاده حداکثري از سرمايه اجتماعي در حوزه بازاريابي و جذب منابع تاکيد کرد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي در سفر به استان زنجان غفلت از سرمايه اجتماعي را بسيار جبران ناپذير و عدم توجه به اين شبکه ي گسترده ي ارتباطي را حلقه مفقود در فرايند بازاريابي و تجهيز حداکثري منابع دانست.
وی همه کارکنان را به بهره برداری از این سرمایه عظيم و پتانسيل بالقوه ملزم کرد و استفاده از اين حلقه وصل و بازاريابي از طريق واسطه ها را بعنوان زنجيره اي گسترده از نيروي انساني بسيار حياتي برشمرد.

بانکداری هوشمند، ارکان اصلی اقتصاد هوشمند و سیستمی

امامی از بانکداری هوشمند بعنوان یکی از ارکان اقتصاد هوشمند و سيستمي ياد کرد و گفت: ايجاد شفافيت كامل اطلاعاتي، مبارزه با سرقت اطلاعات، صيانت از مالكيت فكري و معنوي و همچنين عملكرد آماري مطلوب از خصوصيات بارز اين نوع بانكداري است.
وی در حوزه ی بانکداری هوشمند قدرت تعیين مشتري را با سيستم دانست و عملياتي نمودن اين نوع بانکداري را از برنامه هاي بانک مهر ايران برشمرد و راه اندازي سامانه ميعاد و غدير را از مصاديق اين حرکت تحول آفرين ياد كرد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان های بانک مهر ایران نيز بيان داشت: بانکداري نوين در راس برنامه ها و خدمات بانک است و در حوزه بانکداري غير حضوري خدمات ارزشمند و منحصر بفردي در بانك مهرايران ارائه شده است.
مدیر امور استان ها تصریح کرد: تکریم مشتری و ارباب رجوع از اصول بسيار مهم و در راس منشور اخلاقي و حرفه اي کارکنان بانك مهر ايران به شمار مي آيد كه بايد همواره مورد توجه ويژه قرار گيرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true