×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
انعقاد قراردادهایی به ارزش ۴۴ هزارمیلیارد تومان از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: قراردادهای متنوعی به ارزش ۴۴ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه امسال منعقد شد که حدود ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم و بیش از ۱۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم را در برمی‌گیرد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از نیپنا ، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در خصوص ویژگی مهم این نمایشگاه، اظهار کرد: افزایش حضور شرکت‌های داخلی و خارجی یا نماینده‌های آن‌ها نسبت به سال گذشته، نشان‌دهنده روند مثبت و رو به بالاست که نویدبخش یک آینده خوب برای نمایشگاه ایران‌پلاست در سال‌های آتی خواهد بود. ایران‌پلاست همواره فرصت بسیار خوبی برای برقراری ارتباط‌های عالی میان تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و اصحاب صنعت پتروشیمی است.

وی افزود: این مهم همچنین فرصتی را برای منطقه آزاد فراهم کرد تا با متقاضیان سرمایه‌گذاری مراودات بیشتری داشته باشیم و برای طرح توسعه هم برنامه‌ریزی ویژه‌ای تدوین کردیم. علاوه بر اینها قراردادهای خوبی در حوزه‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی به ارزش ۴۴ هزار میلیارد تومان منعقد شد که شامل ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم و بیش از ۱۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم را در برمی‌گیرد و اینها همگی نشانه پویایی منطقه ویژه است.

برزگر ادامه داد: اکنون برای تامین مالی زیرساخت‌ها نیز مشغول فعالیت هستیم و سرمایه‌گذارانی نیز به آن ورود کرده‌اند. همچنین سعی بر آن است تا ضمن بهره‌گیری از بالاترین استانداردهای موجود، بتوانیم طرح‌های توسعه را با کلاس بالای جهانی تقدیم سرمایه‌گذاران کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true