×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیروزی در جنگ اقتصادی منوط به تلاش کارگران است

مراسم تجلیل از کارگران نمونه با حضور مدیرعامل و برخی از مدیران و سرپرستان واحدهای شرکت پتروشیمی هنگام برگزار شد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام با تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش بی بدیل نیروی انسانی در شرکت، ضمن عرض تبریک روز کارگر و آرزوی توفیق برای همه پرسنل و کارگران که به صورت شبانه روزی در واحدهای مختلف شرکت تلاش می کنند، ابراز امیدواری کرد که موفقیت و روند رو به رشدی که در واحد آمونیاک رقم خورده است، در راه اندازی واحد اوره نیز شاهد باشیم.

دکتر جمشیدی در این مراسم با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ اقتصادی است، ادامه داد: امروز شرایط کشور به نحوی است که در بحث تولید و اقتصاد کشور، دچار جنگ اقتصادی هستیم و این شرایط فقط با تلاش و کوشش شما تغییر خواهد کرد.
وی با اشاره به راه اندازی واحد آمونیاک شرکت به عنوان یک دستاورد ملی تصریح کرد: به زودی این واحد به دستان مبارک ریاست محترم جمهوری به طور رسمی افتتاح خواهد شد که البته این افتخار اول برای شما و بعد برای نظام و گامی در راستای ارزآوری کشور است.
در ادامه، علی اکبری، مدیر منابع انسانی شرکت نیز افزود: ما تمام تلاش خود را در راستای خدمات رسانی به کارکنان شرکت خواهیم کرد تا بتوانیم روز به روز رضایتمندی بیشتری را جلب کنیم و اثر پیشرفت و موفقیت های شرکت را در زندگی شما هم باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true