×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فصل تازه‌ی تولید و فروش در “زاگرس”

میزان درآمدی که پتروشیمی زاگرس در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد صادراتی این شرکت بوده است.
به گزارش اقتصادطلایی ، شرکت پتروشیمی زاگرس با سرمایه ثبت شده ۲۴۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۲ هزار و ۵۹۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری رکورد فوق العاده‌ای در قسمت تولید و فروش از خود برجای گذاشت.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی زاگرس در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۲۹۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که پتروشیمی زاگرس در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد صادراتی این شرکت بوده است. این شرکت پتروشیمی در یک ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد ۸۶ میلیارد تومانی و از فروش در بازار خارج کشور به درآمد ۲ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومانی رسید. همچنین “زاگرس” میزان درآمدی که در فروردین ماه کسب کرد بیانگر رشد ۲۳ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده است.

” زاگرس” در فروردین‌ماه ۸۹۸ هزار و ۲۹ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۳۱۷ هزار و ۷۰۲ تن از محصولات تولیدی خود شد. گفتنی است که فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته رشد داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته تقریبا برابر بوده است.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی زاگرس از فروش محصولات خود در این دوره یک‌ماهه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۲ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان بود درآمدی که “زاگرس” از فروش این محصول در فروردین‌ماه به دست آورد برابر با ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی زاگرس محصول «متانول داخلی» به خود اختصاص داده بود و در نهایت درآمدی که از فروش آخرین محصول خود، یعنی «بخار» عاید شرکت شد برابر با ۲۶ میلیارد تومان بود.

ایپنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true