×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر از نمایندگان برتر فروش شعبه کرمان

رئیس شعبه کرمان بیمه دانا طی جلسه‌ای مشترک با کارکنان و نمایندگان، ضمن تبیین اهداف و اولویت‌های این شعبه در سال جاری، از نمایندگان برتر فروش در سال ۱۴۰۲، تقدیر کرد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، حسین کُرچیان رئیس شعبه کرمان در نشست هم‌ا‌ندیشی کارکنان و نمایندگان این شعبه که روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل سالن همایش هتل آسمان شهر کرمان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و همچنین قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان و نمایندگان به ویژه اعضای شبکه فروش، براساس بودجۀ مصوب سال گذشته به تحلیل و بررسی آمار و عملکرد شعبه کرمان پرداخت.

وی در این نشست ضمن تشریح و تبیین بودجۀ سال جاری، توسعه بیمه‌های خُرد، وصول به موقع مطالبات و لزوم توسعه بازار در نیمه ابتداییِ سال جاری را از اهداف و اولویت‌های این شعبه عنوان کرد و در ادامه با تشریح مباحث مرتبط با مدیریت ریسک، کاهش ضریب خسارت و تعامل مناسب بین شعبه و نمایندگان، خواستار تقویت شبکه فروش و همچنین ارائه خدمات گسترده و هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان این شعبه در سال جاری شد.

در ادامۀ این نشست، معاونان و مسئولان دوایر نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل مربوط به نمایندگان و شعبه تبیین و ارائه کردند.

همچنین مریم متصدی مسئول انجمن صنفی نمایندگان استان کرمان نیز در این نشست به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های شبکه فروش و نمایندگان این استان پرداخت.

گفتنی است در پایان این نشست از امین صالحی‌نسب، نسرین پورجعفری و مهدیه کمال‌الدینی به عنوان نمایندگان برتر فروش در سال ۱۴۰۲، تجلیل و قدردانی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true