×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رقابت پتروشیمی جم در نمایشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا

شرکت پتروشیمی جم در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین در شهر شانگهای چین از ۲۳ تا ۲۶ اپریل سال ۲۰۲۴ (۰۴ تا ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور یافت.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک چین پیشروترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه تجاری در جهان است که با بیش از ۴۰ سال سابقه تبدیل به یک نمایشگاه کلیدی و پلت فرم تجاری مهم برای این صنایع تبدیل شده است.

این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

غرفه پتروشیمی جم در روز اول این نمایشگاه با جلسات پی در پی میزبان مشتریان وفادار و شرکت های خارجی از قاره های مختلف جهان، از جمله کشورهای ویتنام- اسپانیا – مکزیک – مالزی -کوبا- فیلیپین – افریقا و… بود که در این جلسات مذاکراتی مبتنی بر افزایش همکاری های دوجانبه، فروش محصولات پلیمری و شیمیایی در بازارهای جهانی و همچنین رفع موانع و گلوگاها بحث ها و مذاکرات فشرده‌ایی شد.

شایان ذکر است کارشناسان و متخصصان جم با برنامه ریزی ها دقیق و مدون با دعوت از مشتریان وفادار در این جلسات در خصوص موضوعات مختلف از جمله تامین‌کننده‌های مواد افزودنی پلیمری و شیمیایی، کاتالیست‌ها، ادتیو و جاذب مذاکراتی شد که در این میان اکثراً شرکت های چینی، هندی و اسپانیایی آمادگی خود را در خصوص همکاری دوجانبه اعلام داشتند.

گفتنی است این نمایشگاه به عنوان یک رویداد کلیدی و راهبردی در سطح جهان فرصتی است برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین‌المللی مطرح و معتبر دنیا و راه یافتن در بازارهای جهانی و همچنین رقابت با رقبای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ایی و داد و ستد و رصد وضعیت رقبا می‌باشد.

در این رویداد بزرگ علاوه بر پتروشیمی جم و شرکت‌های زیرمجموعه، پتروشیمی‌های امیرکبیر، مارون، باختر، هلدینگ خلیج فارس، آریا ساسول و شرکت های پارسام پلاست و پارسا پلیمر شریف در کنار شرکت های سابیک SABIC و بروج Borouge عربستان، باسف BASF آلمان، لیوندل بازلLyondell Basell ، ساینوپک Sinopec حضور دارند.

لازم به ذکر است چین همواره بزرگترین مقصد صادراتی پتروشیمی جم بوده و سالیانه حدود ۲۰۰ هزار تن از محصولات پلیمری پتروشیمی جم حدود ۵۰ درصد و حدود ۷۵ هزار تن از محصولات شیمیایی حدود ۱۰۰ درصد به بازار این کشور صادر می‌گردد. شایان ذکر است جم از سال ۱۳۹۶ تاکنون، مجموعاٌ حدود ۲ میلیون تن محصول به کشور چین صادرات داشته است.

چاینا پلاس هر ساله در محوطه‌ای با مساحتی بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع میزبان بیش از ۳۳۰۰ شرکت‌کننده از حدود ۴۰ کشور و با استقبال بیش از ۱۸۰ هزار بازدیدکننده از ۱۳۰ کشور دنیا در سه حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، مواد خام و شیمیایی و صادرکنندگان چینی برگزار می‌گردد.

در این دوره پتروشیمی جم با غرفه‌ای به مساحت ۱۷۰ متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان حضور پر قدرت خود را در جوامع بین‌المللی به نمایش می‌گذارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true