×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

جلسه معارفه مدیر و معاون اداری مالی مدیریت شعب منطقه استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری با حضور عضو هئیت سرپرستی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین برگزار شد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه قدرت اله عبداللهی ضمن تقدیر از خدمات وحید علیزاده مدیر امور شعب که پیش تر مسئولیت این منطقه را بر عهده داشت، مهمترین برنامه بانک در سال جاری را افزایش کیفیت خدمات، مشتری مداری و تقویت بانکداری دیجیتال بیان کرد و گفت: کلیه همکاران باید با مشارکت و فعالیت تیمی در جهت ارائه خدمات و سرویس های مطلوب به مشتریان تلاش کنند.

🔹در ادامه علیزاده انتصاب مهدی تورکی و قاسم محمد زمانی را به عنوان مدیر و معاون اداری مالی مدیریت منطقه اصفهان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: با تخصص، تجربه و توانمندی های بالایی که این دو همکاران دارا هستند، جایگاه بانک ایران زمین را در منطقه اصفهان بیش از پیش ارتقاء خواهند داد.

🔹وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد بانک بابت اعتماد به نیروهای جوان، خواستار تلاش مضاعف و حداکثری کلیه همکاران در راستای جلب و جذب منابع بر ضرورت دستیابی به جایگاه واقعی بانک بین سایر رقبا شد.

🔹مهدی تورکی مدیر منطقه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت پذیرفته و زیر ساخت های انجام شده در منطقه اصفهان گفت: شرایط نظام بانکی کشور به گونه‌ای است که برای رقابت و حضور فعال در آن باید ضمن برنامه ریزی و تکیه بر پتانسیل نیروهای انسانی توانمند، شرایطی را فراهم کرد تا بانک سهم خود را از بازار مالی کشور افزایش دهد.

🔹وی دستیابی به اهداف بانک را مستلزم کار تیمی منسجم همه مسئولین شعب و همکاران ستاد و کارکنان منطقه دانست و از تمام مسئولین شعب خواست تا نقش مهم و حیاتی خود را در راهبری و مدیریت و هدایت کارکنان در جهت حرکت هدفمند و اثربخش و نتیجه گرا به خوبی ایفا کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true