×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند :صرفه و صلاح تمام سهامداران مدنظر قرار خواهد گرفت

مجمع‌ عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری دماوند با مشارکت ۷۷.۵درصد از سهامداران در تاریخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۳ در مجموعه فرهنگی – آموزشی بانک صنعت و معدن برگزار شد.
به گزارش اقتصادطلایی، سعید فائقی ، مدیرعامل کاربلد شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند اظهار داشت : ارتقای نماد به تابلوی اصلی بازار اول، افزایش ۸۹درصدی سرمایه شرکت، آماده‌سازی دارایی‌های غیرمولد جهت واگذاری برای ایجاد ارزش افزوده، وصول سود سهام و مطالبات سنواتی به مبلغ ۷.۴۱۱ میلیارد ریال و واگذاری ریسندگی خاور به مبلغ ۱.۶۵۰ میلیارد ریال از اقدامات مهم در سال ۱۴۰۲ بوده است.
وی با بیان اینکه وصول چهار قسط سررسید خودوسازی زر (خرید شرکت فراسا) و اقساط سررسید شده شرکت مهر پادیار پارس و کسب ۱۶.۰۴۵ میلیارد ریال سود در شرکت از اهم دستاوردهای ما در سال ۱۴۰۲ بوده ، تصریح کرد : خاور را واگذار کردیم. ملایر بعد از ۲۰ سال به سود رسیده است همچنین فومنات هم با کاهش ۳۰درصدی زیان همراه بوده است. برنامه‌ریزی در راستای مولدسازی، پیگیری تشریفات افزایش سرمایه به مبلغ ۵.۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی از مهم‌ترین برنامه‌های آتی شرکت هستند.
مدیرعامل کاربلد و خوشفکر “وآتی ” با رویی گشاده و شفاف پاسخگوی سهامداران بود که در ادامه از نظرتان می گذرد :
وی با بیان اینکه مطالبات ما از محل قراردادی که برای ۷۲ واحد بلوک ساختمانی داشتیم، تسویه شده است، خاطرنشان کرد : از این محل ۱.۵ میلیارد تومان پول نقد، چهار آپارتمان و یک ویلا دریافت کردیم.
سکاندار کاربلد “وآتی ” ضمن بیان اینکه، بانک صنعت و معدن در رابطه‌ با شیران تأکید زیادی به واگذاری دارد و تکلیف قانونی است و همچنین هر سال هم آگهی می‌شود، اذعان کرد : سه‌شنبه این هفته، کمیته واگذاری برای تصمیم‌گیری در این مورد برگزار خواهد شد همچنین گفتنی است ، بررسی شرایط و محل سرمایه‌گذاری از درآمد این محل در دست بررسی است.
وی در ادامه اظهار داشت : عمده تشریفات واگذاری خاور انجام شده است، اما به‌ دلیل اینکه قرارداد دی‌ ماه بسته شده بود، شناسایی سود از این محل در سال آینده صورت خواهد گرفت همچنین بانک صنعت و معدن تکلیف قانونی برای واگذاری سهم‌های آتیه دماوند و شیران را دارد که بخشی از هر دو سهم در وثیقه بانک مرکزی است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با اشاره به اینکه مکاتباتی برای نحوه واگذاری سهم‌های وثیقه شده داشتیم و بانک مرکزی راهکارهایی ارائه کرده ، تصریح کرد : با شرایط جدید و در جلسه آتی کمیته واگذاری در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد، همچنین با توجه‌ به رفع مشکلات پوشش امیدواریم که امسال اسناد تک‌برگ مربوط به این شرکت را بگیریم. در حال رایزنی با بانک برای افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی هستیم.
فائقی با بیان اینکه این افزایش سرمایه، ۴۰۰ میلیارد تومان از سود انباشته و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل زمین خواهد بود، خاطرنشان کرد : در نظر داریم از محل درآمد واگذاری شیران، سرمایه‌گذاری‌های توجیه‌پذیری را انجام دهیم. صرفه و صلاح تمام سهامداران مدنظر قرار خواهد گرفت که به دلیل عدم آمادگی بانک صنعت و معدن، افزایش سرمایه شیران به تأخیر افتاد.
گفتنی است در خاتمه مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری دماوند، به ازای هر سهم۱۴۰۰ ریال سود تقسیم شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true