- ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
- صنعت و معدن
- کد خبر 107093
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
true
true
true
true
سایز متن /
true

روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی های خود به گونه ای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی ،حسین طالبی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به دغدغه های ذهنی مخاطبان، روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی های خود به گونه ای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.
وی افزود: برای این منظور، روابط عمومی ها باید سه سئوال «چه چیزی را، برای چه کسی و چگونه ارایه دهیم » را در اطلاع رسانی های خود مدنظر قرار دهند. مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو با اشاره به ضرورت های تهیه خبر در روابط عمومی ها تصریح کرد: نوآوری در خبر و جدا شدن از سبک سنتی برای جذب مخاطب و نیز توجه به موضوع هم ذات پنداری در ذهن مخاطب با برانگیختن عواطف و احساسات مخاطب، از جمله این موارد است.
وی ادامه داد: از دیگر مولفه های تنظیم خبر، نشاط آفرینی با ارائه جنبه های مثبت رویدادها است. مولفه دیگر، ایجاد تعلیق بوده و در آن، به مخاطب تلنگری زده می شود تا خود متوجه نتیجه شود.
طالبی اذعان کرد: تعلیق ادبی، مولفه دیگری در اطلاع رسانی است که در آن، حس کنجکاوی مخاطب را تحریک و در مسیر اتفاقات رویداد در ذهن او را درگیر می کند و موجب جذابیت پیام می گردد.
وی ادامه داد: امروزه مردم به دنبال نرم خبر به جای سخت خبر هستند. توجه به این امر، موجب اثر گذاری بیشتر بر مخاطب می شود.
منبع: ایمیدرو
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=107093
true
true