true

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه بهارستان، بر لزوم تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت و سرعت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.
به گزارش اقتصادطلایی ، برات کریمی در این بازدید ضمن بررسی عملکرد شعبه و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد، گفت: در نظرسنجی اخیر انجامشده از مشتریان بانک دی، بیش از ۸۵ درصد رضایت از عملکرد همکاران شعب حاصلشده است که باید با اهتمام جمعی این شاخص رضایتمندی را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفتوگوی صمیمانه پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آنها نظرخواهی کرد.
مدیرعامل بانک دی در خطاب به همکاران شعبه، ضمن تشکر از تلاشهای آنها در جذب منابع جدید و کسب موفقیتهای عملکردی گفت: بانک دی باید بانکی نمونه در تمامی شاخصهای رفتاری و عملکردی باشد، چرا که این بانک متعلق به خانوادههای شهدا و ایثارگران است.
در این بازدید محمود زمانزاده، معاون فناوری اطلاعات، همتاله حسینزاده، معاون بانکی و بازاریابی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و تعدادی از مدیران بانک دی نیز حضور داشتند
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=58439
true
true