×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - 23 مرداد - 1404  
true
true
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴ ساعته شد

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۵ با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز کرد.

بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان است.

پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمینهی بهره‌گیری از خدمات بانکی، آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک، تلفن‌بانک، همراه بانک و…)، بازتاب مشکلات احتمالی در بهره‌برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها، دریافت و پیگیری تمامی دیدگاه‌ها، انتقادات و شکایت‌ها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک و… از اهم خدمات قابل ‌ارائه توسط این مرکز است.

مشتریان بانک‌ مهر ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان دریافت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true