×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - 30 فروردین - 1404  
true
true
معاون توسعه عضویت اتاق بازرگانی تهران خبر داد راه‌اندازی میز خدمت ثبت برند در اتاق تهران

با راه‌اندازی و شروع به کار میز خدمت ثبت برند در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اتاق تهران، ثبت برند و نام تجاری برای فعالان اقتصادی عضو اتاق تهران در یک مکان و بازه زمانی حداکثر سه ماهه امکان‌پذیر شد.

معاون توسعه عضویت اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تهران از راه‌اندازی میز خدمت ثبت برند در اتاق تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، اعظم رضایی با بیان اینکه فرآیند عملکردی میز خدمت ثبت برند با استفاده از متدهای نوین و استانداردهای بین‌المللی طراحی شده‌است، تصریح کرد که از این پس متقاضیان ثبت برند می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران، طی مدت زمان کوتاهی، برند تجاری خود را ثبت کنند.

به گفته وی، میز خدمت ثبت برند در پنجره واحد اتاق تهران، به صورت سیستمی به اداره مالکیت معنوی و روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران متصل است و متقاضیان پس از تکمیل فرم‌ مربوط به اطلاعات شخص حقیقی یا حقوقی در محل پنجره واحد و ارائه مدارک خواسته شده که شامل کارت عضویت اتاق تهران و جواز تاسیس برای افراد حقیقی و روزنامه رسمی تاسیس برای شرکت‌ها است، اطلاعات متقاضی توسط کارشناسان میز ثبت برند در سامانه اداره مالکیت معنوی به ثبت می‌رسد. پس از ثبت درخواست در این سامانه، فرم مربوط به اسامی پیشنهادی که حداکثر پنج نام پیشنهادی است، توسط متقاضی تکمیل و هزینه مربوط به آن که برای افراد حقیقی 436 هزار تومان و برای افراد حقوقی معادل 654 هزار تومان است، پرداخت می‌شود.

به گفته رضایی، اسامی پیشنهادی سپس توسط کارشناس میز خدمت ثبت برند از نظر عدم سابقه مشابه و هم‌خوانی، مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که نام پیشنهادی سابقه مشابه نداشته باشد، فرد متقاضی به دفترخانه مراجعه و رمز تصدیق دریافت می‌کند.

معاون توسعه عضویت اتاق تهران با اشاره به اینکه، خدمت مربوط به ثبت برند تا هنگام دریافت اظهارنامه برای فرد متقاضی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد که در صورت تایید نام پیشنهادی از سوی اداره مالکیت معنوی و پرداخت هزینه‌ها، ثبت برند در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اتاق تهران حداکثر سه ماه زمان می‌برد و در صورت اخطار نیز، فرد متقاضی می‌تواند مراحل مربوط به اعتراض خود را در این مرکز پیگیری کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true