×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقسیم سود ۲۰۰ریالی “پارتا” آرتاویل تایر؛ مقتدر و توانمند در اوج تحریم ها ؛ بهره برداری از طرح TBR

مجمع عمومی عادی سالیانه مجتمع صنعتی آرتاویل تایر (سهامی عام ) مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ در محل مجتمع فرهنگی – تفریحی تلاش تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور بیش از ۹۴درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی،اعضای هیات مدیره،نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار،حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید؛ ریاست مجمع بر عهده آقای علیرضا انصاری بود،که جنابان محمد رضا تقی گنجی و جلال امانی در مقام نظار اول و دوم و سرکار خانم میخک درمنش به عنوان منشی مجمع انتخاب گردیدند.

در ادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ،مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تنفیذ تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۲۰۰ریال -۵۰درصد از سود قابل تقسیم- به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گزارش اقتصادطلایی، مهندس علیرضا انصاری ،مدیرعامل آرتاویل تایر با بیان اینکه در حال حاضر گروه آرتاویل در مجموع ۵۵هزار تن تولید عملی تایر دارد و دومین گروه تولیدی بزرگ تایر در کشور پس از گروه بارز است،تصریح کرد:عدم تخصیص ارز، قیمت‌گذاری دستوری، محدودیت‌های صادراتی و نوسانات ارزی از بزرگ‌ترین مشکلات گروه تایرسازان در سال گذشته بود.
وی با بیان اینکه اخذ مجوز E Mark اروپا از کشور آلمان برای تعدادی از تایر‌های رادیال از جمله دستاورد‌های شرکت در سال گذشته بوده‌ ،خاطرنشان کرد : به دنبال اخد ایمارک برای تمامی سایز‌های رادیال در راستای فراهم‌سازی زمینه صادرات محصولات هستیم.
مدیرعامل رزومه دار پارتا با اشاره به اینکه شرکت به دنبال توسعه محصولات جدید SUV (سایز ۱۶ الی ۲۰) براساس نیاز‌های بازار داخل است،اذعان کرد : در مورد مبلغ طلب ۱۲۰ میلیارد تومان شرکت آرتاویل از شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی، امیدوار هستیم که این پول عینا به منافع شرکت بازپرداخت شود.
سکاندار کاربلد آرتاویل تایر با بیان اینکه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان طلب ادعای بانک تجارت در حال پیگیری است و به‌ دنبال حل و فصل آن هستیم،افزود :بدون دریافت وام و تسهیلات خاصی، کارخانه جدیدی راه‌اندازی کرده‌ایم؛ به همین دلیل هزینه مالی داریم و برای راه‌اندازی این پروژه حدود۴۰ الی ۵۰ میلیون دلار ماشین‌آلات تهیه کرده‌ایم و توانسته‌ایم طرح TBR خود را به بهره‌برداری برسانیم که در بازار بی‌نظیر است.
مدیرعامل خوشفکر آرتاویل تایر با تاکید بر این موضوع که رویکرد اصلی آرتاویل تایر به سمت تایر‌های TBR است ،گفت : سایز‌های ۱۳ تا ۱۵ که برای ماشین‌های اقتصادی کشور است،به صورت تکلیفی باید در کارخانه‌ تولید شود و حاشیه سود خاصی ندارد همچنین ترجیح ما بر این بود که برای ایجاد حاشیه سود به سمت لاستیک TBR برویم که رقابت کمتری بر روی آن می‌شود.
مدیر برجسته و خوشفکر صنعت کشورمان در ادامه با بیان اینکه برای تمام سایز‌های TBR گواهی ایمارک را دریافت کرده‌ایم و تقاضای بالایی برای این تایر داریم،افزود :در حال حاضر ۲۰ الی ۳۰درصد ظرفیت تولید داریم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در سال جاری ۷ الی ۸هزار تن برای این محصول تولید داشته‌ باشیم؛همچنین قراربراین است که طرح لاستیک SUV به شکل تبدیل از سایر سایز‌ها صورت بگیرد و اضافه ظرفیت تولید نخواهد بود، در حال حاضر ارز ۲۸۵۰۰ برای تامین مواد اولیه وارداتی تخصیص داده شده‌ است و قرار است در این هفته جلسه‌ای با سازمان حمایت داشته باشیم تا بحث و مشکلات نرخ‌گذاری دستوری را برطرف کنیم.
گفتنی است؛ در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، ۲۰۰ ریال به ازای هر سهم از سود قابل تقسیم (۵۰درصد) را تقسیم وسهامداران با رضایت مجمع را ترک کردند.

مدیرمسئول اقتصادطلایی ضمن تشکر از تیم مدیریتی آرتاویل تایر به جهت همراهی شایسته و بایسته با اهالی رسانه از مهندس گنجی ،سرکار خانم درمنش ،سرکارخانم جعفری و همچنین جناب آقای بهلولی ،مدیرمحترم روابط عمومی قدردان محبتشان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true