true

شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه تعاون و در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور مدیرعامل بیمه تعاون، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، صندوق خسارت های بدنی و نیز شرکت های بیمه به میزبانی شرکت بیمه تعاون و در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.
در این نشست که به بررسی مسائل مربوط به صنعت و نیز تبیین رویکردهای آتی و اتخاذ سیاست های مطلوب عملکردی برای برنامه ریزی در موضوعات گوناگون و برگزاری رویدادهای اثربخش پرداخته میشد، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز نقطه نظراتی را در خصوص نحوه عملکرد روابط عمومی ها مطرح کرد و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.
ضرورت اتخاذ رویکرد تبیین گری در نهاد روابط عمومی
بر این اساس، یونس مظلومی در این دیدار مطرح کرد: «کاری که ما انجام می دهیم، از سایر کسب و کارها متفاوت بوده و ما در صنعت بیمه، «خدمت» ارائه می کنیم و با توجه به آنکه جنس خدمتمان «مالی» است، جزو پیچیده ترین خدمات محسوب می شود».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین بیان داشت: «در همه جای دنیا، خرید بیمه نامه را به عنوان یک تکلیف اجباری می دانند و نسبت به خرید آن هیجانی وجود ندارد و حتی این خرید با اکراه صورت می پذیرد؛ از همین رو ضرورت دارد تا روابط عمومی ها برای تبیین ضرورت های این خرید بیشتر تلاش کنند».
وی اضافه کرد: «باید توجه داشت که حتی اگر یک روز فعالیت صنعت بیمه متوقف شود، تمام کشور و صنایع از فعالیت باز خواهند ایستاد؛ در نتیجه روابط عمومی ها باید این ضرورت و جایگاه را برای مردم به نحو مطلوبی تشریح کنند».
مظلومی در بعد دیگری از سخنان خود تأکید کرد: «با عنایت به آنکه در صنعت بیمه ما «قول» می فروشیم، نیاز است تا نقش نهاد نظارت کننده بیش از پیش تقویت شود تا از این نظر این فروخته ها تضمین مطلوبی را نیز داشته باشند».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین بر ضرورت توسعه نهاد روابط عمومی از طریق بخش های هنری اشاره کرد و اظهار داشت: «همراهی با هنر و علی الخصوص سینما، می تواند این توسعه جایگاه را در ذهن مخاطبین به صورت ویژه ای به ارمغان آورد».
وی در بخش دیگر سخنان خود نیز ابراز کرد: «سنجش رضایت بیمه گذاران اقدام دیگری است که ضرورت دارد انجام پذیرفته و این کار باید توسط نهادهای مستقل و برای تمام صنعت بیمه انجام پذیرد تا مخاطب بیمه بتواند بهترین بیمه گذار برای دریافت خود را شناسایی و انتخاب کند؛ این مهم سبب خواهد شد تا جایگاه بیمه در بین بیمه گران نیز به رشد و تعالی قابل توجه برسد».
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=96634
true
true