- ۱۷ مهر ۱۴۰۱
- بورس و بازار سرمایه
- کد خبر 87882
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
true
true
true
true
سایز متن /
true

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با ترسیم ویژگیهای متمایز بورسی شدن خودرو تاکید کرد: مابه التفاوت قیمت میان بازار آزاد و درب کارخانه میتواند با عرضه خودرو در بورس کالا در قالب سود به چرخه تولید برگردد.
به گزارش اقتصادطلایی امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره اینکه عرضه خودرو در بورس کالا در شرایط کنونی میتواند محاسن زیادی را به دنبال داشته باشد، به کالاخبر اظهار کرد: مابه التفاوت قیمت فروش خودرو در بازار آزاد و درب کارخانه با عرضه در بورس کالا به صنعت و چرخه تولید بر می گردد.
به گفته او در بورس کالا تمامی عوارض، هزینهها به صورت شفاف و بدون هیچ گونه شائبهای پرداخت میشود.
میرمنصف با اشاره به ویژگیهای متمایز عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عمده خریداران خودرو در بورس کالا خریداران و مصرف کنندگان نهایی هستند و این در حالی است که مصرف کننده نهایی میتواند با قیمت پایینتر از بازار آزاد، محصول مورد نظر را بخرد و مابه التفاوت قیمت ایجاد شده به خودروساز برمیگردد.
رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درباره محاسن عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا در یک سازوکار شفاف برای فروش قرار میگیرد که برخلاف قرعهکشیها بدون هیچ گونه شائبه زمینههای رانت، است. عرضه و خرید خودرو در بورس کالا الزامی نیست و این هم برای تولیدکننده و هم برای خریدار میتواند مطلوب باشد.
به گفته میرمنصف رانتگر یا دلال بازار خودرو اساسا با سازوکار بورس کالا رغبت و انگیزه ای برای ورود به فرآیند خرید خودرو در بورس کالا ندارد و اغلب مصرف کننده های نهایی در سازوکار خرید قرار میگیرند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=87882
true
true