×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - 12 اردیبهشت - 1404  
true
true
«بانکداری جامع» و «بانکداری نسل چهارم» در بانک صادرات ایران با جدیت دنبال خواهد شد

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: تمرکز بر «بانکداری جامع» و حرکت به سوی «بانکداری نسل چهارم» به عنوان دو رویکرد مهم بانک صادرات ایران با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی کفشگری در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) در غرفه بانک صادرات ایران با بیان این مطلب، افزود: فلسفه برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه افزایش همکاری‌های مالی و پولی، شناخت مشتریان ویژه و ارائه محصولات ویژه برای آنها است. تحقق این هدف بدون تمرکز بر دو رویکرد اصلی «بانکداری جامع» مبتنی بر بانکداری اختصاصی و شرکتی، ارایه محصولات جدید و بانکداری سرمایه‌گذاری و همچنین حرکت به سوی بانکداری نسل چهارم، امکان‌پذیر نیست.وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها محلی برای بازاریابی خدمات برای مشتریان ویژه است، افزود: حرکت به سوی بانکداری نسل چهارم رویکرد مهم دیگری است که با یک فرایند تدریجی به سوی اهداف مورد نظر حرکت می‌کند و به عنوان رویکرد مهم دیگر بانک صادرات ایران دنبال خواهد شد.سیفی کفشگری افزود: در آینده نه چندان دور، بانکداری خرد به معنی امروزی وجود نخواهد داشت. همه شرکت‌های فناوری اطلاعات و فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند بانکداری خرد را انجام دهند. برخی از این شرکت‌ها در قالب فروش اقساطی تسهیلات خرد پرداخت می‌کنند. لذا بانکداری خرد به شکل امروزی به این شبکه گسترده شعب برای نظام بانکی کارآیی مناسبی نخواهد داشت و چاره‌ای نداریم جز اینکه به سمت بانکداری کلان حرکت کنیم. عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران افزود: در بحث بانکداری کلان و حتی بانکداری خرد نقش بانکداری دیجیتال با هدف کاهش هزینه‌ها و دسترسی سریع و راحت مردم به خدمات بانکی اهمیت فراوان دارد. در بانکداری کلان نیز این اهداف از طریق ارائه محصولات و خدمات ویژه برای مشتریان ویژه مورد نظر است که پایه و اساس آن نیز بانکداری دیجیتال است.سیفی کفشگری افزود: بحث مهم دیگر اینکه در سال‌های آینده بانک‌ها با هم رقابت نخواهند کرد بلکه اکوسیستم‌های بانکی هستند که با هم رقابت خواهند کرد و باید دید که در اکوسیستم بانک چه خدماتی امکان ارائه خواهند داشت. بانک‌هایی موفق‌ترند که اکوسیستم جامع و ‌کامل‌تری داشته باشند و مشتری بخش عمده خدمات مورد نیاز خود را از بانک خودش دریافت کند. در این سیستم قرار نیست که بانک تمامی خدمات را به تنهایی ارائه دهد، بلکه دسترسی مشتری به این خدمات را تسهیل می‌کند. دسترسی مناسب برای اکوسیستم خدمات بانکی بانک صادرات ایران در چارچوب بانکداری الکترونیک از جمله اهداف آتی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true