true

خدمات الکترونیک و بر خط بانک تجارت بدلیل انجام عملیات به روز رسانی و ارتقاء تجهیزات شبکه، در بامداد روز جمعه پنجم فروردین ماه با اختلال همراه می شود.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این اختلال از ساعت ۲ بامداد روز جمعه پنجم فروردین ماه آغاز شده و تا ساعت ۴ صبح ادامه خواهد داشت. در مدت زمان انجام این عملیات تمامی خدمات الکترونیک بانک دچار اختلال موقت می شود. پس از این بازه زمانی خدمات یاد شده طبق روال قبل به مشتریان ارائه خواهد شد.
روابط عمومی بانک ضمن پوزش از مشتریان ارجمند از همکاری و سعه صدر آنها قدردانی می کند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=75493
true
true