×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 30 آذر - 1404  
true
true
هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه

هوشیاری شبکه فروش و ارائه خدمات بر مبنای شناسایی نیازهای مشتریان و پیشنهادهای بیمه‌ای به بیمه‌گذاران از عوامل تاثیر‌گذار بر سودآوری شرکت‌های بیمه در عملیات بیمه‌گری است.

به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط‌‌عمومی بیمه کوثر، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.

وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true