true

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مجموع فعالیتهای ارتباطی و رسانهای روابط عمومی در شناخت هرچه بهتر این سازمان در میان افکار عمومی و مخاطبان خاص آن، نقش موثری داشته است، تاکید کرد: نقش کلیدی حوزه ارتباطی و رسانهای در شناسایی مرجع دریایی کشور، قابل چشمپوشی نیست.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان تخصصی؛ سعی کرده تا راهبر اخبار تخصصی خود باشد، خاطرنشان کرد: یکی از نکات بسیار مهم در اطلاع رسانی دقیق اخبار تخصصی، این است که مرجع اصلی؛ موضوع خبری خودش به موقع اطلاعرسانی را انجام دهد.
وی با اشاره به تأثیر بالای پخش فصل سوم برنامه “فانوس دریایی” از تلویزیون، گفت: این برنامه توانسته است به صورت تمام و کمال، اشاعه فرهنگ دریایی را به سرانجام برساند؛ برنامه فانوس دریایی به گونهای تدوین و تولید شد که تا بتواند تصویری واضح و شفاف از وضعیت نوار ساحلی کشور را ارائه کند و استقبال بالای مخاطبان عام و جامعه بندری و دریایی کشور؛ بر موفق و مؤثر بودن این برنامه صحه گذاشته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رتبه بالای سازمان بنادر از حیث فعالیتهای خبری و رسانهای در میان سایر دستگاههای اجرایی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: در جلسات شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی و در ارائه گزارش عملکرد دستگاهها، همواره سازمان بنادر و ادارات کل این سازمان در استانها، جزو ردههای بالای عملکردی قرار دارند.
راستاد در پایان افزود: فرهنگی که از حیث تولید اخبار، محتوا، ارتباط با مخاطبان و استفاده از فضای مجازی ایجاد شده است، باید حفظ شود و تمامی واحدهای سازمان موظف هستند در تداوم این روند موفق؛ همکاری و امورات مرتبط را تسهیل کنند.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=46386
true
true