×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 28 مرداد - 1404  
true
true
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران تاکید  کرد:  ضرورت توجه جدی به بازارهای صادراتی کشورهای همسایه شمالی/ صنعت نمایشگاهی فرصتی بی بدیل برای توسعه سرمایه گذاری در صنعت ساختمان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران تاکید کرد: صنعت نمایشگاهی کشور ظرفیت های بی بدیلی را در راستای تقویت بازارهای صادراتی و توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی کشور از جمله صنعت ساختمان فرآهم می کند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اقتصادطلایی ،بهمن حسین زاده در مراسم آغاز بکار هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد:
اهمیت روز افزون نوآوری ها در صنعت ساختمانی و صنایع وابسته به لحاظ کیفی سازی
و تنوع تولیدات، امروز یک ضرورت غیر قابل انکار است.

وی با یادآوری فرصت های صادراتی انواع محصولات باکیفیت صنعت ساختمانی کشور به ویژه در سال های اخیر گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک رویکرد جامع برای توسعه صنعتی کشور و تثبیت بازارهای صادراتی، ارتقای بهره وری در بخش های مختلف صنعتی را همسو با ظرفیت های صادراتی کشورهای همسایه را مورد توجه و در دستور کار قرار داده است.

حسین زاده تصریح کرد: همه سیاست گذاری های موجود با اولویت بهبود کیفیت تولیدات و در جهت تامین بازار های داخلی و با نگاه به فرصت های جدید صادراتی در حال انجام بوده و البته بخش خصوصی به عنوان عامل تعیین کننده در این بازار نقش پررنگی دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی افزود: با انتقال دانش فنی در بخش های مختلف تولید و با تکیه بر توان شرکت های فناور داخلی و همچنین ارائه مناسب آخرین محصولات در قالب ظرفیت های نمایشگاهی کشور، می توانیم همکارهای مشارکتی و البته سازنده ای با کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای همسایه شمالی و CIS با زیرساخت های صادراتی بنادر
و گمرکات داشته باشیم.

حسین زاده با اشاره به رشد صنایع ساختمانی کشور با ۳۵۰ شغل و رسته شغلی مرتبط افزود: با تقویت تولیدات داخلی و نوآوری های موجود در این صنعت، تسهیل در مسیر توسعه بازارها و تعاملات تجاری با سایر کشورها یک امر ضروری است.

رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی همچنین یادآور شد: تلاش های منسجم و موثری برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور در شرایط محدودیت های کرونایی در کشور صورت می گیرد و هر ساله ۱۰ نمایشگاه بین المللی تخصصی پر رونق مرتبط با صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی تهران و نمایشگاه استانی برگزار می شود که فرصت مناسبی برای توسعه صادرات، بازاریابی، برندسازی را در این صنعت فراهم می سازد.
#شاتا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true