×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - 21 شهریور - 1404  
true
true
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:  عرضه آخرین فناوری های روز و دستاوردهای صنعت کشاورزی در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی/ بسترسازی برای ارتقای سطح مبادلات تجاری و توسعه صادرات غیر نفتی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در خصوص نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی در تهران، گفت: به منظور ارایه و معرفی بهتر پیشرفت های فنی، صنعتی و عرضه آخرین فناوری های روز و دستاوردهای صنعت کشاورزی آگروفود، این نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی به مدت ۴ روز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر می باشد.
که نقش مهمی در ارتقای دانش فنی و مهندسی ، تبادل اطلاعات روز، معرفی کسب و کارهای نو پا ، شرکت های دانش بنیان خواهد داشت که موجبات شناساندن قابلیت ها رونق و رقابت سالم در این حوزه می شود.

به گزارش اقتصادطلایی ،بهمن حسین زاده ایران افزود: ایران در زمره کشورهای پیشگام در تولید محصولات متنوع کشاورزی، لبنی و مواد غذایی بوده است که با روند توسعه و تحقق سیاست ها، این بخش می تواند سهم مناسبی در صادرات غیر نفتی داشته باشد.
وی با اشاره به رقابت در روند صنعتی شدن کشاورزی و فاصله گرفتن از کشاورزی سنتی به مدرن گفت: با تکیه بر توان داخلی، در نمایشگاه امسال تلاش شده است زمینه حضور تولید کنندگان موفق و فناوران فعال این حوزه فرآهم آید.
حسین زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی، ابداعات و فرآورده های جدید در معرض دید متخصصان قرار می گیرد و با ایجاد بستر مناسب ارائه نیازها به ارتقای صنعت کشاورزی و مواد غذایی کمک می نماید.

ریس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران افزود: اقدامات مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی توانمند سازی و رونق اقتصاد روستایی با نوسازی و راه اندازی واحد های تولیدی و صنعتی و کشاورزی در دولت به سرانجام رسیده است که با افزایش بهره وری می تواند نوید بخش خودکفایی کامل و توسعه صادرات محصولات متنوع ایرانی را به همراه بیاورد.
حسین زاده با اشاره به نقش روز افزون نمایشگاه ها در رشد و توسعه صنعتی ایران به ثبات در تصمیم گیری و سیاست گذاری درست در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی از مجاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور اشاره کرد و افزود : بازار سازی، بسته بندی با کیفیت، تبلیغات و برند سازی و برآورده ساختن نیاز های کشورهای همسایه از مهمترین ضروریات الزامی توسعه فرآورده های کشاورزی و غذایی است که اعتماد لازم را در خریداران و بازرگانان خارجی پر رنگ تر می نماید.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تصریح کرد: با توجه به نیروی انسانی ماهر دانش اموختگان و متخصصان کار آزموده، خاک حاصل خیز، تنوع اقلیم و آب و هوای مناسب ایران با قابلیت های کم نظیری در کشاورزی و صعنت غذا برخوردار است.

شاتا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true