×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 2 اردیبهشت - 1404  
true
true
اجرای به موقع و موثر بازرسی ها در واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری

مهم ترین هدف واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری، اجرای به موقع و موثر بازرسی ها به منظور کنترل ریسک های مترتب، کاهش خطاهای انسانی و ایجاد اطمینان معقول از صحت عملکرد در عملیات بانک است.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، اداره بازرسی و نظارت با هدف رعایت ضوابط در عملیات بانکی، همواره تمام عملیات شعب بانک در سراسر کشور اعم از ارزی و ریالی را به صورت جامع و اجمالی مورد نظارت قرار می دهد.
به منظور رفاه حال مشتریان وایجاد ارتباط سریع با آنها، امکان اعلام شکایت به مرکز تماس بانک و در سایت بانک فراهم شده است. این اداره به محض دریافت شکایت به موضوع رسیدگی می کند و در صورت نیاز با مشتری تماس و توضیحات لازم را ارائه می دهد.
به طورمیانگین در پنج درصد شکایات بر حسب نیاز یا تمایل مشتری، شخص شاکی به صورت حضوری به بخش رسیدگی به شکایات مراجعه می کند.
عملیات بانکی به دلیل حساسیت و پیچیدگی های ذاتی، همواره در چارچوب قوانین شدید نظارتی و رویه های اجرایی دقیق داخلی انجام می شود.
وظیفه اصلی اداره بازرسی و نظارت، کسب اطمینان معقول از رعایت قوانین و مقررات
است. وظیفه دیگر واحد بازرسی و نظارت، رسیدگی به شکایات مردمی است که از کانال های ارتباطی مختلف با مشتریان اعم از مرکز تماس، سایت بانک و پورتال بانک مرکزی به این اداره واصل می شود.
اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری درنظر دارد به منظور تحقق اهداف خود در سال ۹۹ ، از سامانه های نظارتی و کشف تقلب بهره گیری کند.
بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


true