true

مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه امروز طی نشستی با هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران بیمه دی در جریان گزارش عملکرد این شرکت قرار گرفتند.
به گزارش اقتصادطلایی به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی بیمه دی؛ در ابتدای این نشست عباسعلی بنی صفار رئیس هیئت مدیره بیمه دی ضمن خوش آمدگویی، ویژگی مهم هیئت مدیره این شرکت را هماهنگی دانست و گفت: درحال حاضر بیمه دی به عنوان یکی از شرکتهای برتر در صنعت، حضور جدی در تصمیمات سندیکای بیمهگران ایران دارد و این مهم نشأت گرفته از هماهنگی و ارتباط خوبی است که هیئت مدیره با بدنه سازمان و همکاران شرکت دارد.
وی افزود: هیئت مدیره سعی بر اجرای قوانین جاری و مصوبات صنعت در شرکت بیمه دی دارد و وظیفه کنترل و رصد خود را در بخش حاکمیت شرکتی به خوبی ایفا مینماید.
در ادامه مدیرعامل بیمه دی نیز طی گزارشی عملکرد بیمه دی در سالهای اخیر را برای حاضران شرح داد و بیان کرد: شرکت بیمه دی در سالهای اخیر تحت نظارت نهاد ناظر و با همکاری سهامداران و ذینفعان توانسته است از چالشها عبور کند و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های مطرح و خوش نام صنعت بیمه به فعالیت میپردازد.
وی با اشاره به صورتهای مالی شرکت اظهار داشت: بیمه دی یکی از با کیفیت ترین و شفافترین صورتهای مالی را ارائه داده است و در نه ماهه سال جاری توانست رتبه نخست سودآوری در میان شرکتهای بیمه را کسب نماید.
کشاورز همچنین با اشاره به آمار و ارقام موجود در صورتهای مالی روند رو به رشد بیمه دی را با جرئیات تشریح کرد و گفت: مطابق نتایج بدست آمده در سال جاری تا کنون پیشبینی میشود این شرکت بتواند رتبه یک توانگری که بالاترین رتبه توانگری در صنعت بیمه است را کسب نماید. چرا که بیمه دی براساس چشم انداز افق ۱۴۰۰ خود که همانا تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان و پربازدهترین شرکت صنعت بیمه است در دستور کار خود قرار داده است و تمامی ارکان شرکت در جهت نیل به این مهم تلاش میکنند.
مدیرعامل بیمه دی ضمن تقدیر و تشکر از جامعه سهامداری از حمایتهای مدیران ارشد بنیاد شهید و شخص حجه الاسلام شهیدی معاون محترم رئیسجمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تحقق موفقیت های بیمه دی تقدیر نمود و تصریح کرد: بیمه دی مدل کسب و کار خود را از هزینههای ثابت به سمت هزینههای متغیر برده است و همین امر باعث شده در حال حاضر سومین شرکت صنعت به لحاظ سهم از بازار باشیم و یکی از دلایلی که سازمان مدیریت صنعتی کشور، شرکت بیمه دی را علاوه بر شاخص فروش، از لحاظ بهره وری در کل عوامل در رتبه نخست ارزیابی کرد نیز توجه به این امر بوده است.
محمدرضا کشاورز شبکه فروش را کانال اصلی فروش شرکت دانست و عنوان کرد: بیمه دی در این حوزه با دقت سعی در پالایش و توانمندسازی شبکه فروش داشته است و همیشه کیفیت را بر کمیت ارجح دانسته و به همین لحاظ مورد تقدیر بیمه مرکزی (به عنوان نهاد ناظر) قرار گرفته است.
در ادامه دکتر کریمی مدیرعامل بانک دی که به تازگی سکان هدایت این مجموعه را بر عهده گرفته است نیز با مثبت توصیف کردن روند عملکرد بیمه دی عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مشتریان گروه مالی دی را قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران تشکیل دادهاند، باید تلاش خود را در جهت کسب رضایت ایشان معطوف نماییم و در همین راستا بانک دی به عنوان سهامدار عمده شرکت بیمه دی سعی دارد با تسهیل فرآیندهای دریافت مطالبات قرارداد بنیاد شهید از دولت، گام مهمی در این زمینه بردارد.
مدیرعامل بانک دی کسب رضایت مشتریان و ذینفعان و همچنین ایجاد انگیزه در آنها را مهم ترین هدف یک بنگاه اقتصادی داست و افزود: افزایش سطح همکاریهای بانک و بیمه دی و در ادامه تولید محصولات جذاب و کارآمد برای مشتریان میتواند آینده مطلوبی را برای مجموعه دی ترسیم نماید. بیمه دی در رده مهمترین شرکتهای گروه مالی دی قرار دارد و بانک دی میتواند با تکیه بر این پتانسیل و توسعه فرآیندها، موثرتر ظاهر شود.
فریدون رشیدی نایبرئیس هیئت مدیره بانک دی نیز با اشاره به محبوبیت ماهیت بیمه در آحاد مردم، بیمه را مترادف با آرامش دانست و اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان صنعتی جذاب و با پتانسیل بالا در دنیا مقبولیت دارد و ویژگی خاص آن تخصص منحصر به فرد فعالان این صنعت در ایجاد درآمد بر پایه خلاقیتهای ذهنی است. بیمه دی نیز یکی از شرکتهای قابل اتکا در مجموعه مالی دی است و اعتقادمان بر این است که با افزایش توانمندیهای بیمه دی میتوان انتظارات بالاتری را از این شرکت متصور بود.
عبدالرضا سیف مشاور مدیرعامل بانک دی در امور بازرسی نیز صنعت بیمه را صنعتی اثر بخش و حیاتی دانست و بیان کرد: افزایش سطح تعاملات بین بانک و بیمه دی در سطح کشور میتواند در حفظ منافع ومنابع تاثیرگذار باشد.
true
true
https://eghtesadtalaei.ir/fa/?p=12543
true
true